شش نکته مهم که برای موفقیت یک برند شخصی باید رعایت کنید

تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۶

مترجم: مرتضی قدیمی
 
به‌عنوان یک بازاریاب احتمالا تجربه رویارویی با چالش‌های برندینگ زیادی داشته‌اید. از ارائه یک توضیح مناسب درباره فعالیت‌های برندتان گرفته تا معرفی تخصص اصلی کارکنان آن. این روزها، وظیفه بازاریابان تنها در اجرای کمپین‌ها و چگونگی بازاریابی محصولات خلاصه نمی‌شود. علاوه بر تمامی اینها، برای تضمین موفقیت کسب‌وکارتان باید یک برند شخصی برای خود بسازید. برند شخصی دوشادوش برند سازمان شما هویت کل کسب‌وکارتان را برای مشتریان تعریف می‌کند.
 
در این مقاله چند نکته مخصوص سال 2018 در راستای تعریف یک برند شخصی عنوان خواهیم کرد.
 
1-یک پادکست ایجاد کنید
پادکست‌ها کاربردی مشابه با پروفایل شما در شبکه‌های اجتماعی مختلف و وبلاگتان دارند. آنها پلتفرمی برای نمایش تخصص و دانش شما به امید جلب توجه مخاطبین هستند و هزینه ایجاد و برپایی یک پادکست از مرحله شروع تا ضبط و اشتراک یک پادکست به‌طرز باورنکردنی پایین است.
 
2-دست از یادگیری برندارید
باید به یک خبره در صنعت خود تبدیل شوید. به‌طور مستمر با خواندن کتاب‌ها، مطالعات موردی و استقبال از تمامی اطلاعاتی که به دست می‌آورید مغز خود را پر از اطلاعات مربوط به این صنعت نمایید. هرچه زمان و فکر بیشتری روی یادگیری و مصرف اطلاعات داشته باشید، اطلاعات بیشتری برای ارائه به مشتریان خود خواهید داشت.
 
هرچه حرف بیشتری برای گفتن داشته باشید، برند شخصی شما قوی‌تر خواهد بود.
 
3-روی تصاویر حرفه‌ای سرمایه‌گذاری کنید
سماجت کلید اصلی برای ایجاد یک برند شخصی جدی در پلتفرم‌های آنلاین است و یکی از بهترین روش‌ها برای جدی بودن اشتراک تصاویر حرفه‌ای و اصیل در پروفایل‌های شما در شبکه‌های اجتماعی مختلف و سایر بسترهای آنلاینتان است.
 
4-وارد گروه‌های مرتبط با صنعت خود شوید
ملحق شدن به گروه‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند لینکدین و فیسبوک یک راه آسان برای دنبال کردن و آگاه شدن از مکالماتی است که در بستر آنلاین درباره برند شما صورت می‌گیرد. با ملحق شدن به این گروه‌ها قدرت و اختیار شما افزایش می‌یابد.
 
همچنین می‌توانید تخصص، تجربه و دانش خود را در این گروه‌ها با دیگران به اشتراک بگذارید. اطلاعات مرتبط در اختیار اعضای گروه قرار دهید، ولی سعی کنید تا جای ممکن روی موضوعاتی مانور دهید که تسلط کافی روی آنها دارید. اشتراک اطلاعات پایه‌ای و روزمره چیز زیادی به ارزش‌های شما نخواهد افزود.
 
5-در کنفرانس‌های کلیدی شرکت کنید
امکان فعالیت شبکه‌ای یکی از عمده دلایل بسیاری از افراد برای شرکت در کنفرانس‌ها است. در چنین مواقعی، تصمیم برای شرکت یا عدم شرکت در کنفرانس بیشتر از آنکه به سخنران یا جلسه بستگی داشته باشد، به فرصت‌های همکاری که در آنها وجود دارد وابسته است. حتی برخی از افراد از کل بخش‌های کنفرانس چشم‌پوشی کرده و تمام تلاش خود را صرف همکاری با سایر افراد می‌‌کنند.
 
حتی اگر تنها نتیجه شرکت شما در کنفرانس آشنایی با یک اینفلوئنسر باشد، می‌تواند یک فرصت استثنایی برای هدایت انبوهی از کاربران به‌سمت برند شخصیتان باشد. بنابراین پیش از شرکت در کنفرانس‌ها یک برنامه برای خود داشته باشید.
 
 
از دست ندهید:
 
 

 





اخبار
  روابط عمومی تجاری
  شبکه‌های اجتماعی
  بازاریابی
اخبار
  برندینگ
  نیرو
  کتاب
  گوناگون
ایران و عراق
  استان های مرزی
  بازارچه های مرزی
  قوانین گمرکی
  تاریخجه روابط
دسترسی‌ها
  درباره ما
  ارتباط با ما
  تبلیغات
  آر اس اس
  نسخه موبایل
حامیان طلایی
کلیه حقوق معنوی و مادی این سایت متعلق به شرکت آذرنگارشرق می باشد و هرگونه بهره برداری - محتوایی یا بصری - پیگرد قانونی دارد.