با بروزرسانی اخیر، چه تغییراتی در پروفایل لینکدین ایجاد شده است؟

تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ماه ۱۳۹۷

مترجم: مرتضی قدیمی
 
لینکدین در روزهای اخیر، بار دیگر بروزرسانی‌هایی در این شبکه انجام داده است که منجر به تغییرات قابل‌توجهی در طراحی بخش پروفایل کاربران شده است. اکنون سرتیتر بالایی پروفایل شما اطلاعات بیشتری از خودتان در اختیار افرادی که می‌خواهند در زمانی کوتاه بیشترین شناخت را از قابلیت‌ها و ویژگی‌های حرفه‌ای شما داشته باشند، می‌گذارد. از آنجایی‌که پروفایل، نخستین (و در بسیاری از موارد تنها) بخشی است که مخاطبین شما با آن روبرو خواهند بود، بیشتر قضاوت‌های آنها درباره شما تنها به‌واسطه این بخش انجام خواهد شد. بر همین اساس، به نظر می‌رسد که داشتن یک پروفایل تاثیرگذار از اهمیت بالایی برخوردار باشد. برای استفاده بهینه از این تغییرات:
 
تصویر سرتیترتان را ویرایش کنید
پس از بروزرسانی اخیر لینکدین، تصویر پروفایل کاربران که پیش از آن در وسط سرتیتر قرار میگرفت، اکنون در سمت چپ آن قرار می‌گیرد. درصورتی که جابه‌جایی تصویر پروفایل شما به این بخش، باعث شده است تا متن یا بخش مهمی از سرتیترتان پوشیده شود، می‌توانید تصویر سرتیترتان را ویرایش کنید. تصویر سرتیتر همچنان 1584 پیکسل در 396 پیکسل و اندازه آن تغییری نکرده است.
 
یک عنوان جذاب برای پروفایل خود انتخاب کنید
پس از بروزرسانی، عنوان پروفایل شما در لینکدین به‌سمت چپ تعدیل شده است. مهمترین نکته درباره عنوان پروفایلتان مشمول بودن کلیدواژه‌های است که بیانگر عنوان شغلی شما هستند. پیشنهاد می‌کنیم که تا جای ممکن خلاقیت خود را به‌کار گرفته و به‌جای واژه‌های دم‌دستی و کسل‌کننده از واژه‌های جذاب‌تر و اثرگذارتر استفاده کنید. لینکدین 120 کاراکتر در اختیار شما قرار داده است تا به‌کمک آنها خودتان را معرفی کنید؛ بنابراین در استفاده از آنها هوشمندانه عمل کنید.
 
داستان شما چیست؟
پیش از این در بخش چکیده لینکدین، قبل از فشردن گزینه "show more"، تنها دو خط از بخش چکیده نمایش داده می‌شد؛ ولی اکنون کاربران می‌توانند سه خط نخست بخش چکیده پروفایل شما را بدون کلیک روی این گزینه ببینند. بنابراین مطمئن شوید که این سه خط گویای داستان زندگی شغلی شما به مخاطبین در جذاب‌ترین شکل ممکن هستند. هدف شما در این سه خط، تشویق و تحریک کاربر به کلیک روی گزینه "show more" برای دریافت جزئیات بیشتر است.
 
از محتوای چندرسانه‌ای استفاده کنید
همان‌طورکه می‌دانید پیش از این امکان اضافه کردن محتوای چندرسانه‌ای به بخش چکیده پروفایل کاربران در لینکدین اضافه شده بود. با بروزرسانی اخیر، کاربران با کلیک روی گزینه "show more" می‌توانند به سه تصویر پیش‌نمایش از محتوای چندرسانه‌ای که به این صفحه اضافه کرده‌اید دسترسی داشته باشند. با انتخاب تصاویر جذاب و البته مرتبط به این محتوا، می‌توانید کاربران بیشتری را به کلیک روی آنها تحریک نمایید.
 
بخش مهارت‌های خود را بروز کنید
آیا متوجه تغییراتی که پس از بروزرسانی اخیر در بخش مهارت‌های لینکدین رخ داده است شده‌اید؟ اکنون لینکدین مهارت‌های کاربران را به گروه‌های مختلف دسته‌بندی می‌کند. گروه‌های متنوعی همچون صنعت، ابزار و فناوری‌ها، مهارت‌های فردی و چندین گروه دیگر وجود دارند که هر کدام از آنها به زیربخش‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. لینکدین از نوعی هوش مصنوعی برای این دسته‌بندی‌ها استفاده کرده است. بازنگری در این بخش را در دستور کار خود قرار دهید و فراموش نکنید که می‌توانید به‌سادگی در این بخش به‌دنبال مهارت‌ها و حرفه‌های موردنظر خود جستجو کنید.
 
 
از دست ندهید:
 
 

 





اخبار
  روابط عمومی تجاری
  شبکه‌های اجتماعی
  بازاریابی
اخبار
  برندینگ
  نیرو
  کتاب
  گوناگون
ایران و عراق
  استان های مرزی
  بازارچه های مرزی
  قوانین گمرکی
  تاریخجه روابط
دسترسی‌ها
  درباره ما
  ارتباط با ما
  تبلیغات
  آر اس اس
  نسخه موبایل
حامیان طلایی
کلیه حقوق معنوی و مادی این سایت متعلق به شرکت آذرنگارشرق می باشد و هرگونه بهره برداری - محتوایی یا بصری - پیگرد قانونی دارد.