چه کار کنیم که بیشتر در لینکدین دیده شویم؟

تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ماه ۱۳۹۶

مترجم: مرتضی قدیمی
 
هیچ موضوعی به‌اندازه محتوای خیره‌کننده‌ای که چشم کاربرتان را به شما بدوزد، صفحه فید لینکدین شما را شلوغ نخواهد کرد.
 
زمانی که پای بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی به میان می‌آید، قدرت نفوذ ویدئوها غیرقابل انکار است. یک ویدئو خوب مقاومت بیننده برای نادیده گرفتن محتوای شما را از بین خواهد برد. چشم او را به محتوایی که خلق کرده‌اید خواهد دوخت؛ به‌گونه‌ای که کاربر دست از پایین و بالا بردن صفحه خواهد کشید.
 
اهمیت ویدئوها در رسانه‌های اجتماعی دیگر تنها در یوتیوب خلاصه نمی‌شود. ویدئوها در حال بذرپاشی در تمامی شبکه‌های اجتماعی هستند. لینکدین نیز از این قاعده مستثنی نیست. هر روزه شاهد استفاده گسترده‌تر کاربران لینکدین از ویدئوها هستیم.
 
یک نکته فوق محرمانه درباره ویدئوهای لینکدین
به‌عنوان مثال فرض کنید یک ویدئو عالی درباره کسب و کارتان در یوتیوب دارید. می توانید آدرس این ویدئو را کپی کرده و به لینکدین هدایت کنید. آدرس ویدئو را کپی و در قالب یک پست جدید یا به‌روزرسانی استاتوس الصاق می‌کنید. به محض انجام این کار پستی با ویژگی‌های پست‌های لینکدین ولی با عنوان و پخش‌کننده یوتیوب خواهید دید. (این ویژگی در شبکه‌های دیگری چون ویمو (Vimeo) نیز کار می‌کند.)
 
و اما نکته هک کردن در اینجاست: می‌توانید یک URL ثانوی داخل این پست یا استاتوس قرار دهید! بنابراین اتفاقی که می‌افتد این است. آدرس URL نخست به شما اجازه می‌دهد که ویدئو یوتیوبی خود را درون خود لینکدین پخش کنید و آدرس URL دوم به شما کمک خواهد کرد که بازدیدکنندگان را به سمت صفحه وب‌سایت خود یا هر آدرس آنلاین دیگری بکشید.
 
بالا و پایین کردن صفحه را متوقف کنید.
زمانی که کاربران وارد صفحه فید خود در لینکدین می‌شوند، ویدئو اشتراکی شما را خواهند دید. معمولا درنگی خواهند کرد تا بفهمند قضیه چیست. شما بایستی از این فرصت استفاده کنید و توجه آنها را به متنی که همراه با ویدئو شما درحال پخش است جلب کنید.
 
می‌توانید انیمیشن به پست خود اضافه کنید؛ کاربر را به آدرس ثبت‌نام در سایت خود هدایت کنید؛ مزیت‌های محصول خود را نمایش دهید یا ...
برای نام آدرس دوم می‌توانید از واژه‌هایی چون "بیشتر بدانید"، "هم‌اکنون عضو شوید"، "هدیه رایگان بگیرید" یا هر جمله‌ای که تصور می‌کنید ممکن است برای مخاطبتان جذاب باشد، استفاده کنید.
 
وقت را از دست ندهید
زمان استفاده از مزیت‌های اشتراک ویدئو در لینکدین فرا رسیده است؛ به‌ویژه اینکه فعلا تعداد کاربرانی که از این مزیت استفاده می‌کنند کم است. جزو اولین نفرات باشید. بعلاوه با استفاده از URL دوم در پستتان شانس بزرگی برای هدایت یک ترافیک داغ از صفحه لینکدین خود به صفحات دیگر آنلاینتان خواهید داشت.
 
آیا دلیلی برای منتظر ماندن دارید؟
 
از دست ندهید:
 

 





اخبار
  روابط عمومی تجاری
  شبکه‌های اجتماعی
  بازاریابی
اخبار
  برندینگ
  نیرو
  کتاب
  گوناگون
ایران و عراق
  استان های مرزی
  بازارچه های مرزی
  قوانین گمرکی
  تاریخجه روابط
دسترسی‌ها
  درباره ما
  ارتباط با ما
  تبلیغات
  آر اس اس
  نسخه موبایل
حامیان طلایی
کلیه حقوق معنوی و مادی این سایت متعلق به شرکت آذرنگارشرق می باشد و هرگونه بهره برداری - محتوایی یا بصری - پیگرد قانونی دارد.