حضور پر رنگ آدیداس در شبکه‌های اجتماعی

تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ماه ۱۳۹۶

مترجم: عبدالحسین صبوری
 
یکی از برندهای معروف و معتبر که در زمینه تولید محصولات و تجهیزات ورزشی فعالیت می کند، آدیداس است که برای تبلیغات بیشتر محصولاتش با قهرمانان ورزشی نیز همکاری گسترده ای دارد. این برند مشهور در شبکه های اجتماعی نیز حضوری قوی و گسترده دارد که در ادامه مطلب به بخشی از این حضور و فعالیت گسترده اشاره خواهد شد.
 
کمپانی آدیداس و زیر مجموعه هایش در یوتیوب حضوری فعال دارند و چندین و چند کانال از این شبکه اجتماعی را به خودشان اختصاص داده اند. البته ممکن است هر یک از این کانال ها بر یک ویدئوی خاص تمرکز کنند، ولی در کل تمرکز اصلی همه این کانال ها بر معرفی محصولات این کمپانی گذاشته شده است. به این ترتیب، مخاطبانی با سلیقه های مختلف می توانند جذب بشوند و محصولات تولید شده در معرض دید آن ها گذاشته بشود.
 
ممکن است یک کانال فقط 40 فایل ویدئویی منتشر کرده باشد، ولی فهرست بلند بالایی از ویدئوهایی در اختیار کاربران قرار بدهد که از طریق دیگر حساب های آدیداس به اشتراک گذاشته شده اند. در این فایل های ویدئویی تمرکز زیادی بر روی بازاریابی و فروش محصولات گذاشته نمی شود و نمی توان در آن ها محتوای زیادی مشاهده کرد که به فوتبال، پوشاک و تجهیزات ورزشی یا یک ورزش خاص مربوط باشد.
 
به جرأت می توان گفت برای برندهای معتبر که محصولات بسیار خوب و با کیفیتی هم تولید می کنند، شبکه های اجتماعی می توانند بستر بسیار مناسبی برای معرفی و نمایش محصولات باشند. آدیداس نیز شبکه هایی مانند اینستاگرام را بسیار جدی گرفته است و از این بابت نتایج بسیار خوبی هم گرفته است. بهتر است بدانید تنها یکی از پست هایی که آدیداس در مورد یکی از محصولاتش در اینستاگرام گذاشته است ظرف یک روز بیشتر از 100 هزار لایک خورده است و علتش هم چیزی نیست جز این که آن محصول بسیار زیبا و با کیفیت است.
 
البته همه چیز به فروش کالا خلاصه نمی شود. حساب اینستاگرامی آدیداس برای اطلاع رسانی در مورد این برند و محصولاتش نیز به صورت گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. جذابیت بصری پست های اینستاگرامی باعث می شود شور و هیجان و همچنین عطش بیشتری برای خریدن محصولات آدیداس ایجاد بشود. این امر باعث می شود حساب های دیگر آدیداس در شبکه های اجتماعی نیز تأثیرگذاری بیشتری پیدا بکنند و به منابع معتبری تبدیل بشوند که محتوای با کیفیت به اشتراک می گذارند.
 
از دست ندهید:
 

 





اخبار
  روابط عمومی تجاری
  شبکه‌های اجتماعی
  بازاریابی
اخبار
  برندینگ
  نیرو
  کتاب
  گوناگون
ایران و عراق
  استان های مرزی
  بازارچه های مرزی
  قوانین گمرکی
  تاریخجه روابط
دسترسی‌ها
  درباره ما
  ارتباط با ما
  تبلیغات
  آر اس اس
  نسخه موبایل
حامیان طلایی
کلیه حقوق معنوی و مادی این سایت متعلق به شرکت آذرنگارشرق می باشد و هرگونه بهره برداری - محتوایی یا بصری - پیگرد قانونی دارد.