4 رویکرد موثر برای موفقیت روابط عمومی در سال جاری

تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ماه ۱۳۹۶

مترجم: عبدالحسین صبوری
 
با در نظر گرفتن این واقعیت که امروزه روابط عمومی بیشتر به رسانه های دیجیتال وابسته است، تعجبی ندارد که بگوییم در سال 2017 تغییرات زیادی درصنعت روابط عمومی به وجود آمده و ابزارها و تاکتیک های جدیدی معرفی شده اند. اگر می خواهید از تلاش هایی که در زمینه برندسازی انجام می دهید نتیجه بهتری بگیرید، باید به روز باشید و از جدیدترین موضوعات داغ در روابط عمومی مطلع باشید. در ادامه مطلب به چند موضوع داغ سال 2017 اشاره خواهد شد که خواندن آن خالی از لطف نیست:
 
  • انتشار مطلب در رسانه های سنتی به تاریخ پیوسته است. پیشترها انتشار مطلب در رسانه های سنتی بهترین و سریع ترین روش برای انتشار اخبار بود، ولی این روزها، باید کار را به روزنامه نگارهایی سپرد که می دانند چگونه بنویسند و چگونه مطالب را در سایت هایی بگذارند که مخاطبان واقعی شما آن ها را بخوانند. حتی می توانید این مطالب را در سایت خودتان منتشر کنید سپس لینک آن مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. این کار تعداد بازدیدها از سایت را بالا می برد و آن را در جایگاه بهتری از رتبه بندی گوگل قرار می دهد.
  • روی برندسازی شخصی تمرکز داشته باشید. یکی از جدیدترین ترفندها در روابط عمومی این است که نقش یک رهبر را ایفا کنید. هدف از این کار این است که توجه ها را به خودتان جلب کنید و به مخاطبان تان نشان بدهید قابل اعتماد هستید و در یک موضوع خاص مهارت دارید. می توانید این کار را از طریق انتشار مقالات، به اشتراک گذاری پست در وب سایت، ارسال خبرنامه های ایمیلی و انتشار ویدئوهای آموزشی انجام بدهید.
  • اگر محتوایی عالی و با کیفیت تولید کرده اید و می خواهید آن را منتشر کنید رسانه های اجتماعی یکی از بهترین بسترها برای به اشتراک گذاری آن است. محتوایی که تولید کرده اید را می توانید از طریق فیسوک، توئیتر و لینکدین در معرض دید مخاطبان قرار بدهید. همچنین می توانید از اینفلوئنسرهای صنعت خودتان بخواهید آن محتوای را بازنشر کنند تا اعتبار و عمومیت بیشتری پیدا کند.
  • در سال های اخیر، گردآوری اطلاعات از طریق اینترنت به کار بسیار آسانی تبدیل شده است. شما نیز می توانید از این امر استفاده کنید و کمپین هایی به راه بیندازید و به مخاطبان تان بگویید چه نوع محتوایی تولید می کنید و از چه طریق و در چه زمانی می توان به آن ها دسترسی پیدا کرد.
از دست ندهید:
 

سه گام پیش از شیرجه در دریای بیکران اینستاگرام

برای یک روابط عمومی موفق باید از کجا شروع کنیم؟

حضور پر رنگ آدیداس در شبکه‌های اجتماعی

اهمیت داستان‌سرایی در جذب مخاطب

چه کار کنیم که بیشتر در لینکدین دیده شویم؟

خودشیفتگی؛ بزرگترین دلیل شکست در بازاریابی ایمیلی

چگونه محل کارمان را روی گوگل مپس ثبت کنیم؟

چرا نباید از ربات‌های اینستاگرام استفاده کنیم؟

داستان پیروزی مرسدس بنز در بازاریابی به کمک رسانه

استراتژی بازاریابی Red Bull در شبکه‌های اجتماعی

 





اخبار
  روابط عمومی تجاری
  شبکه‌های اجتماعی
  بازاریابی
اخبار
  برندینگ
  نیرو
  کتاب
  گوناگون
ایران و عراق
  استان های مرزی
  بازارچه های مرزی
  قوانین گمرکی
  تاریخجه روابط
دسترسی‌ها
  درباره ما
  ارتباط با ما
  تبلیغات
  آر اس اس
  نسخه موبایل
حامیان طلایی
کلیه حقوق معنوی و مادی این سایت متعلق به شرکت آذرنگارشرق می باشد و هرگونه بهره برداری - محتوایی یا بصری - پیگرد قانونی دارد.