هشت ایده کاربردی برای استفاده بهتر از 280 کاراکتر توییتر

تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ماه ۱۳۹۶

مترجم: مرتضی قدیمی
 
به‌تازگی قابلیت استفاده از 280 کاراکتر برای متن توییتر، برای همه کاربران ممکن شد. هرچند به عقیده بسیاری محدودیت 140 کاراکتری توییتر بیشتر مورد پسند بود و آن را یکی از ویژگی‌های جذاب توییتر می‌دانستند، ولی این چالش نیز ممکن است جالب باشد. به باور کارشناسان، توییتر بیشتر از آنکه به کاراکترهای بیشتر نیاز داشته باشد، به گزینه ویرایش توییت نیاز داشت.
به هر حال کاربران اکنون با دست بازتری می‌توانند ایده‌های خود را در قالب توییت به نمایش بگذارند. در ادامه ایده هایی برای بهره گیری از این ویزگی در اختیارتان قرار می گیرد:
 
1-فضای بیشتر برای نقل داستان برند
نخستین مزیت افزایش کاراکترهای مجاز توییتر این است که می‌توانید داستان طولانی‌تری از برند خود برای نقل داشته باشید. هرچند همچنان نمی‌توان داستان‌های چندان بلندی نقل کرد، ولی به هر حال طرفداران داستان‌سرایی اکنون فضای بیشتری برای تعریف داستان خود دارند.
 
2-لینک‌های چندگانه در یک توییت
کاراکترهای بیشتر یعنی لینک‌های بیشتر! برای قرار دادن لینک‌های خود در توییت می‌توانید در سطر نخست توضیح کوچکی درباره لینک داده و در سطر بعدی لینک آن را قرار دهید و این کار را برای هر لینک تکرار کنید.
 
3-رقابت‌ها
با 140 کاراکتر بیشتر توییتر می‌توانید رقابت‌های قوی‌تری در توییتر برگزار کنید. یک رقابت برپا کنید و تا جای ممکن افراد بانفوذ و کاربران موردعلاقه خود را به آن تگ کنید.
همچنین می‌توانید لیستی از برترین مقاله‌های هفته یا ماه گذشته توییت نمایید.
 
4-پست‌های لیست‌وار
یکی دیگر از مزایای مهم افزایش کاراکترهای مجاز توییتر، امکان بیشتر برای ارسال پست‌های بر پایه لیست است. پست‌های لیست‌وار به‌دلیل اطلاعات زیادی که در حجم کوچک به مخاطبین ارائه می‌کنند، محبوبیت زیادی دارند. به‌عنوان نمونه می‌توانید لیستی از ابزارهای موردعلاقه، مراحل انجام یک ترفند سریع، چند نکته مهم یا محصولاتی که باید استفاده کنید به اشتراک بگذارید.
 
5-توییت‌های عمودی
با بروزرسانی جدید توییتر دیگر مجبور نیستید کلمات را بدون استفاده از دکمه Enter پشت سر هم قطار کنید. شاید در نگاه نخست این کاربری به نظرتان بی‌استفاده باشد، ولی به این نکته توجه کنید که توییت‌های طویل به‌لحاظ بصری فضای بیشتری اشغال می‌کنند و این موضوع ممکن است برای خوانندگان آزاردهنده باشد. بنابراین به روش‌های مختلف با فواصل بازی کنید و توجه بیشتر کاربران را به توییت خود جلب کنید. ولی لطفاً در استفاده از این ویژگی افراط نکنید.
 
6-نقل‌قول‌های طولانی‌تر
آیا قصد نقل‌قول مهمی از یک دانشمند را داشته‌اید و شمار کاراکترهای توییتر این اجازه را به شما نداده است؟ حتی بعضی مواقع جمله گوینده نقل‌قول را می‌توان در توییت جا داد، ولی فضایی برای تگ کردن نام او باقی نمی‌ماند. حال با 140 کاراکتر بیشتری که توییتر در اختیار شما قرار داده است فرصت اشتراک نقل‌قول‌های بلندتری از افراد محبوب خود را دارید. همچنین می‌توانید در پایان نقل‌قول، نام گوینده را تگ کنید.
 
7-پرسش‌های بلندتر
مشارکت؛ کلید رشد کسب‌وکارها در فضای مجازی است و اکنون با کاراکترهای بیشتر، می‌توانید پرسش‌های قوی‌تری برای به چالش کشیدن ذهن کاربران بیشتر بپرسید.
 
8-افزودن متن بیشتر به توییت‌های نقل‌قولی
بخشی از فرایند حضور در رسانه توییتر در گرو ریتوییت کردن توییت سایرین است. با ویژگی توییت نقل‌قولی این امکان وجود دارد که پس از ریتوییت دیگران، نظرات خود را درباره توییت آنها در قالب متن به توییت اضافه کنید. به‌عنوان نمونه می‌توانید توییت فرد تاثیرگذاری را ریتوییت کرده و در انتها دلیل ارزشمندی، موافقت یا حتی مخالفت خود را با آن عنوان کنید.
 
از دست ندهید:
 

سه گام پیش از شیرجه در دریای بیکران اینستاگرام

برای یک روابط عمومی موفق باید از کجا شروع کنیم؟

حضور پر رنگ آدیداس در شبکه‌های اجتماعی

اهمیت داستان‌سرایی در جذب مخاطب

چه کار کنیم که بیشتر در لینکدین دیده شویم؟

خودشیفتگی؛ بزرگترین دلیل شکست در بازاریابی ایمیلی

چگونه محل کارمان را روی گوگل مپس ثبت کنیم؟

چرا نباید از ربات‌های اینستاگرام استفاده کنیم؟

داستان پیروزی مرسدس بنز در بازاریابی به کمک رسانه

استراتژی بازاریابی Red Bull در شبکه‌های اجتماعی

 





اخبار
  روابط عمومی تجاری
  شبکه‌های اجتماعی
  بازاریابی
اخبار
  برندینگ
  نیرو
  کتاب
  گوناگون
ایران و عراق
  استان های مرزی
  بازارچه های مرزی
  قوانین گمرکی
  تاریخجه روابط
دسترسی‌ها
  درباره ما
  ارتباط با ما
  تبلیغات
  آر اس اس
  نسخه موبایل
حامیان طلایی
کلیه حقوق معنوی و مادی این سایت متعلق به شرکت آذرنگارشرق می باشد و هرگونه بهره برداری - محتوایی یا بصری - پیگرد قانونی دارد.