چگونه توئیتر را در دستانمان بگیریم؟

تاریخ انتشار : ۰۳ دي ماه ۱۳۹۶

مترجم: مرتضی قدیمی
 
اخیرا توییتر شمار کاراکترهای مجاز در متن توییتر را دو برابر کرد. پیش از این باید با دقت و ذکاوت تمام از 140 کاراکتر محدودی که در اختیار داشتیم استفاده می‌کردیم. آیا اکنون با 280 کاراکتری که توییتر در اختیار کاربرانش قرار داده است زمان کمتری صرف انتخاب واژه‌های مناسب می‌کنیم؟
به هر حال درصورتی که ایده خاصی برای استفاده از کاراکترهای اضافی توییتر ندارید، در ادامه به چند مورد از آنها اشاره می‌کنیم:
 
هشتگ‌ها
پیش از این تصور بر این بوده است که تنها یک و نهایتا دو هشتگ برای هر توییت کافی است. بنابراین اگر از طرفداران جدی هشتگ‌ها هستید، اکنون می‌توانید یک هشتگ دیگر مهمان توییتر باشید. با این حال همچنان توصیه می‌کنیم که افراط نکنید، چراکه مطالعات نشانگر این هستند که همچنان یک تا دو هشتگ بهترین عدد برای شمار هشتگ‌های توییتر است.
 
به صاحبان اصلی اثر اشاره کنید
به نویسنده، مترجم، عکاس و سایر افراد دخیل در محتوای توییتر خود اعتبار دهید. معمولا نام عکاس را می‌توانید در داخل مقاله‌ها بلافاصله پس از عکس پیدا کنید. مطمئنا این افراد از تگ شدن نام خود در محتوای شما خوشحال خواهند شد. بسیار اتفاق می‌افتد که افراد کارهای دیگران را ریتوییت می‌کنند و نامی از صاحبان اصلی اثر نمی‌برند. این رفتارها در دنیای حرفه‌ای رسانه‌های اجتماعی چندان جالب نبوده و پس از مدتی باعث کاهش اعتبار می‌شود.
 
زور نزنید!
گاهی اوقات واقعا باید به‌جای حرف زدن لحظه‌ای مکث کرده و کمی گوش شنوا داشت. در دنیای متون، ایجاد فضای خالی و سفید بین متن در حکم گوش شنوا داشتن است. شکاف میان متن‌ها همانند فاصله میان نت‌های یک قطعه موسیقی است. نت‌ها بدون این سکوت هیچ معنا و زیبایی ندارند. بنابراین هیچ اجباری وجود ندارد که از تک‌تک 280 کاراکتر استفاده کنید.
 
توانایی انجام یک کار به‌معنای لزوم انجام آن نیست
افراد زیادی بر این عقیده‌اند که محدودیت در شمار کاراکترها، ما را به نویسندگان بهتری تبدیل می‌کرد. البته از حق نگذریم، همچنان محدودیت‌های زیادی جلوی پای نویسندگان وجود دارد. به هر حال این پرسش به ذهن می‌رسد که آیا پس از این توییت‌ها حجم بیشتری پیدا خواهند کرد یا اینکه برخلاف کاهش محدودیت‌ها همچنان بیشتر افراد ترجیح می‌دهند توییت‌های کوتاه پست کنند؟
 
از دست ندهید:
 

سه گام پیش از شیرجه در دریای بیکران اینستاگرام

برای یک روابط عمومی موفق باید از کجا شروع کنیم؟

حضور پر رنگ آدیداس در شبکه‌های اجتماعی

اهمیت داستان‌سرایی در جذب مخاطب

چه کار کنیم که بیشتر در لینکدین دیده شویم؟

خودشیفتگی؛ بزرگترین دلیل شکست در بازاریابی ایمیلی

چگونه محل کارمان را روی گوگل مپس ثبت کنیم؟

چرا نباید از ربات‌های اینستاگرام استفاده کنیم؟

داستان پیروزی مرسدس بنز در بازاریابی به کمک رسانه

استراتژی بازاریابی Red Bull در شبکه‌های اجتماعی

 





اخبار
  روابط عمومی تجاری
  شبکه‌های اجتماعی
  بازاریابی
اخبار
  برندینگ
  نیرو
  کتاب
  گوناگون
ایران و عراق
  استان های مرزی
  بازارچه های مرزی
  قوانین گمرکی
  تاریخجه روابط
دسترسی‌ها
  درباره ما
  ارتباط با ما
  تبلیغات
  آر اس اس
  نسخه موبایل
حامیان طلایی
کلیه حقوق معنوی و مادی این سایت متعلق به شرکت آذرنگارشرق می باشد و هرگونه بهره برداری - محتوایی یا بصری - پیگرد قانونی دارد.