چگونه یک برند شخصی پویا و تاثیرگذار بسازیم؟

تاریخ انتشار : ۰۳ دي ماه ۱۳۹۶

مترجم: عبدالحسین صبوری
 
در گذشته اعتقاد بر این بود که شما اگر یک لوگو و یک وبسایت داشته باشید، یک برند تجاری خواهید داشت، ولی امروزه، نیاز مشتریان چیزی فراتر از این هاست. به منظور برندسازی برای مشتریان امروزی باید کاری کنید که بودن در کنار شما را تجربه کنند، به همین خاطر است که می گویند کسب و کارهای امروزی باید وقتی صحبت از ایجاد برند شخصی به میان می آید دید عمیق تری نسبت به قضیه داشته باشند.
وقتی یک برند شخصی قوی داشته باشید، در حوزه کاری خودتان به یک مینی سلبریتی تبدیل می شوید، سپس آن برند جا می افتد و اعتبار پیدا می کند و مردم دید خوبی نسبت به شما پیدا می کنند.
 
در این صورت، هنگامی که مردم به صنعت شما فکر می کنند، شما اولین کسی هستید که به ذهن شان می رسید که ارزش بیشتری برایتان به ارمغان می آورد و می توانید از مشتریان راضی و خشنود خودتان پول بیشتری بگیرید.
 
اگر می خواهید یک برند شخصی پویا و تأثیرگذار بسازید که به رونق کسب و کارتان کمک کند ولی نمی دانید از کجا شروع کنید، بهتر است نکات زیر را با دقت مطالعه کنید و به خاطر بسپارید:
 
*ثابت قدم باشید
وقتی مشتریان بدانند که چه چیزی باید از شما انتظار داشته باشند، در آن ها حس قرابت و اعتماد ایجاد می شود و درست به همین خاطر است که ثبات قدم در کاری که انجام می دهید و نحوه ارائه کردن خودتان از اهمیت زیادی برخوردار است.
 
*یک داستان داشته باشید
داستان شما مهمترین عاملی است که شما را از دیگران متمایز می کند. داستان خودتان را به بخشی از برند شخصی تان تبدیل کنید. ممکن است هزاران نفر محصول یا خدمتی که شما می فروشید را ارائه بدهند، ولی شما دقیقاً همان کسی هستید که باید باشید.
 
به اشتراک گذاشتن داستان برند با مشتریان، به آن ها اجازه می دهد ارتباطی قلبی با شما برقرار کنند و بدانند در حوزه کاری خودتان در چه جایگاهی هستید و چه کاری می توانید برای آن ها انجام بدهید.
 
*صداقت داشته باشید
 وقتی راستگو باشید و از صمیم قلب با مردم حرف بزنید، بیشتر و عمیق تر بر آن ها تأثیر می گذارید. خود واقعی تان را ارائه دهید و بگذارید مخاطبان به ارزش های شما پی ببرند. به جایگاه خودتان اشاره کنید و به مخاطبان اجازه دهید پشت صحنه فعالیت های شما را ببینند و احساس بهتری داشته باشند.
 
توجه داشته باشید هرچه بیشتر خودتان را از افرادی که در صنعت شما فعالیت می کنند متمایز کنید و نوآوری هایی داشته باشید، حرفه ای تر به نظر خواهید رسید و مردم بیشتر به سوی شما جذب خواهند شد.
 
از دست ندهید:
 

سه گام پیش از شیرجه در دریای بیکران اینستاگرام

برای یک روابط عمومی موفق باید از کجا شروع کنیم؟

حضور پر رنگ آدیداس در شبکه‌های اجتماعی

اهمیت داستان‌سرایی در جذب مخاطب

چه کار کنیم که بیشتر در لینکدین دیده شویم؟

خودشیفتگی؛ بزرگترین دلیل شکست در بازاریابی ایمیلی

چگونه محل کارمان را روی گوگل مپس ثبت کنیم؟

چرا نباید از ربات‌های اینستاگرام استفاده کنیم؟

داستان پیروزی مرسدس بنز در بازاریابی به کمک رسانه

استراتژی بازاریابی Red Bull در شبکه‌های اجتماعی

 





اخبار
  روابط عمومی تجاری
  شبکه‌های اجتماعی
  بازاریابی
اخبار
  برندینگ
  نیرو
  کتاب
  گوناگون
ایران و عراق
  استان های مرزی
  بازارچه های مرزی
  قوانین گمرکی
  تاریخجه روابط
دسترسی‌ها
  درباره ما
  ارتباط با ما
  تبلیغات
  آر اس اس
  نسخه موبایل
حامیان طلایی
کلیه حقوق معنوی و مادی این سایت متعلق به شرکت آذرنگارشرق می باشد و هرگونه بهره برداری - محتوایی یا بصری - پیگرد قانونی دارد.