سه اصل مهم در بازاریابی محتوا که حتما باید رعایت کنید

تاریخ انتشار : ۰۳ دي ماه ۱۳۹۶

مترجم: عبدالحسین صبوری
 
کارشناسان معتقدند در زمینه بازاریابی محتوا به جایی رسیده ایم که روزانه آن قدر محتوا تولید می شود که یک نفر نمی تواند حتی درصد اندکی از آن را به طور کامل بخواند. در واقع، امروز اشباع محتوا به وقوع پیوسته است و برای کسب و کارهایی که اهمیت بازاریابی محتوا را درک می کنند مشکلی بسیار جدی به وجود آورده است.
 
به این ترتیب، این پرسش پیش می آید که آیا شما به اندازه کافی محتوای با کیفیت برای مخاطبان هدف تولید می کنید یا نه؟ و آیا از این طریق می توانید آگاهی نسبت به برند خودتان، میزان فروش و میزان وفاداری مشتریان را بالا ببرید یا نه؟
 
در ادامه مطلب به نکاتی اشاره می شود که کارشناسان معتقدند برای این که محتوایی با کیفیت تولید کنید و در دراز مدت بتوانید مخاطبانی وفادار برای کسب و کار خودتان دست و پا کنید از اهمیت زیادی برخوردار است.
 
1-یادگیری ماشینی را بپذیرید
یادگیری ماشینی زیرمجموعه هوش مصنوعی است و شامل به کارگیری الگوریتم های کامپیوتری برای دستیابی به داده و اطلاعات مورد نیاز است. هرچه داده و اطلاعات بیشتری گردآوری بشود، ماشین های بیشتر یاد می گیرند و می توانند بر اساس فاکتورهایی مانند پترن ها و ترندها، خروجی های متفاوتی ارائه بدهند.
با گذشت زمان، ماشین داده های بیشتر و بیشتری گردآوری می کند، در نتیجه خروجی هایش درست تر، مرتبط تر و شخصی سازی شده تر خواهند شد. یکی از بهترین مثال هایی که می توان برای یادگیری ماشینی زد، الگوریتم موتورهای جستجویی مانند گوگل باشد. هر چه افراد کاربران بیشتری از گوگل برای جستجو کردن استفاده کنند، الگوریتم در ارائه دادن بهترین نتایج، بهتر و بهتر عمل می کند.
 
در مورد بازاریابی محتوا نیز ابزارهایی در حال تکامل هستند که به تولیدکنندگان محتوا اجازه می دهد بهترین محتوا را برای مخاطبان خاص تولید کنند.
 
2-از اهرم اتوماسیون استفاده کنید
ما در عصری از اتوماسیون زندگی می کنیم که صاحبان کسب و کار به دنبال راه هایی می گردند که از طریق آن ها بتوان هر کاری که مرتبط به تولید، انتشار و توزیع محتوا باشد را به صورت اتوماتیک انجام داد. این روند متوقف نخواهد شد، پس بهتر است در اولین فرصت شروع به اتوماسیون بخش هایی بکنید که به بازاریابی محتوا مربوط هستند.
 
3-محتوایی اشتراکی تولید کنید
چرا برای تولید و توزیع محتوا فقط روی توانایی های خودتان اتکا می کنید و با کس دیگری مشارکت نمی کنید؟ تولید محتوا به صورت اشتراکی با یک فرد یا کسب و کار دیگر به شما کمک می کند مخاطبان بیشتری جذب کنید و هر دو از منافع آن بهره مند شوید.
 
از دست ندهید:
 

سه گام پیش از شیرجه در دریای بیکران اینستاگرام

برای یک روابط عمومی موفق باید از کجا شروع کنیم؟

حضور پر رنگ آدیداس در شبکه‌های اجتماعی

اهمیت داستان‌سرایی در جذب مخاطب

چه کار کنیم که بیشتر در لینکدین دیده شویم؟

خودشیفتگی؛ بزرگترین دلیل شکست در بازاریابی ایمیلی

چگونه محل کارمان را روی گوگل مپس ثبت کنیم؟

چرا نباید از ربات‌های اینستاگرام استفاده کنیم؟

داستان پیروزی مرسدس بنز در بازاریابی به کمک رسانه

استراتژی بازاریابی Red Bull در شبکه‌های اجتماعی

 





اخبار
  روابط عمومی تجاری
  شبکه‌های اجتماعی
  بازاریابی
اخبار
  برندینگ
  نیرو
  کتاب
  گوناگون
ایران و عراق
  استان های مرزی
  بازارچه های مرزی
  قوانین گمرکی
  تاریخجه روابط
دسترسی‌ها
  درباره ما
  ارتباط با ما
  تبلیغات
  آر اس اس
  نسخه موبایل
حامیان طلایی
کلیه حقوق معنوی و مادی این سایت متعلق به شرکت آذرنگارشرق می باشد و هرگونه بهره برداری - محتوایی یا بصری - پیگرد قانونی دارد.