چرا برند حرفه‌ای خانم‌ها اهمیت دارد؟

تاریخ انتشار : ۰۳ دي ماه ۱۳۹۶

مترجم: عبدالحسین صبوری
 
شاید بسیاری از خانم هایی که به صورت حرفه ای تخصص خاصی را دنبال می کنند متوجه این موضوع نباشند که خودشان یک برند هستند. البته در نظر داشته باشید که هر کسی برای خودش یک برند دارد. هرچه بیشتر به این واقعیت نزدیک بشوید، بیشتر می توانید آن را بپذیرید و احساس خوبی در مورد آن چه هستید داشته باشید. این برند شماست که اهمیت دارد!
 
شاید وقت آن فرا رسیده باشد که به زنان بالای 50 سال، پیر یا مسن نگوییم یا از دیگر برچسب های غیر جذابی که مردم بر آن ها می زنند استفاده نکنیم. شاید خانمی بالای 50 سال باشد، ولی به هیچ عنوان پیر و مسن نیست و استعدادها و مهارت های او همچنان کاربردی و مورد نیاز هستند. به این ترتیب، کار نابخردانه ای است که به دیگران اجازه بدهید شما را قدیمی و از کار افتاده بدانند و یا خودتان را این گونه احساس کنید.
 
در ایالات متحده آمریکا، انتظار می رود تا سال 2020 تعداد زنانی که بین 55 تا 64 سال سن دارند به حدود 66.6% برسد. تعداد زنان شاغل بالای 65 سال در سال 1980 حدود 8.1% و در سال 2012 نزدیک به 14.4% بوده است و انتظار می رود در سال 2020 به 19.2% برسد. به این ترتیب، اگر در این رده سنی قرار دارید نباید وقت تلف کنید.
 
وقت بگذارید و روی خودتان و داستان فعایت حرفه ای تان تمرکز کنید. هر چیز نیاز به نوسازی و احیا دارد را پیدا کنید. وقتی از یک فصا به فصل دیگری می رویم، بعضی از لباس ها را کنار می گذاریم و از لباس های دیگری استفاده می کنیم. در مورد فصول زندگی نیز باید همین کار را انجام داد. اگر برند خودتان را خوب بشناسید و درک کنید، درب ها هیچ وقت به رویتان بسته نخواهند بود.
 
بهتر است به این اعداد و ارقام جالب در مورد شبکه اجتماعی لینکدین دقت کنید:
 
از میان 340 میلیون کاربر لینکدین (در مارس 2015) حدود 44% از آن ها زن بوده اند و عده کثیری از آن ها نیز بالای 40 و 50 سال سن داشته اند. گاهی زنانی که در این گروه های سنی قرار دارند به کارشناسان می گویند که مایل نیستند به خاطر بالا رفتن سن، عکسی از خودشان در پروفایل لینکدین بگذارند تا به آن ها برچسب پیر بودن نزنند ولی این موضوع باید فرهنگ سازی شود. اگر برند شما برایتان اهمیت دارد نکات زیر را در نظر بگیرید تا بهتر بتوانید آن برند را تشریح کنید:
 
-خلاق باشید
همیشه سعی کنید از طریق مطالعه کتاب ها و مقالات مفید، مغزهای خودتان را با افکار جدید پر کنید.
 
-سازنده باشید
در لینکدین پروفایل بسازید و رزومه حرفه ای خودتان را در آن بگذارید. به اشتراک گذاشتن داستان برند شخصی نیز می تواند بسیار مفید باشد.
 
-همکاری کنید
از فرد دیگری بخواهید در برندسازی به شما کمک کند. شاید نوشتن درباره خودتان کار دشواری باشد، پس بهتر است بخواهید در مورد این که شما چه کسی هستید مطالبی بنویسد. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان نباید خودتان و مهارت های تان را دستکم بگیرید.
 
از دست ندهید:
 

سه گام پیش از شیرجه در دریای بیکران اینستاگرام

برای یک روابط عمومی موفق باید از کجا شروع کنیم؟

حضور پر رنگ آدیداس در شبکه‌های اجتماعی

اهمیت داستان‌سرایی در جذب مخاطب

چه کار کنیم که بیشتر در لینکدین دیده شویم؟

خودشیفتگی؛ بزرگترین دلیل شکست در بازاریابی ایمیلی

چگونه محل کارمان را روی گوگل مپس ثبت کنیم؟

چرا نباید از ربات‌های اینستاگرام استفاده کنیم؟

داستان پیروزی مرسدس بنز در بازاریابی به کمک رسانه

استراتژی بازاریابی Red Bull در شبکه‌های اجتماعی

 





اخبار
  روابط عمومی تجاری
  شبکه‌های اجتماعی
  بازاریابی
اخبار
  برندینگ
  نیرو
  کتاب
  گوناگون
ایران و عراق
  استان های مرزی
  بازارچه های مرزی
  قوانین گمرکی
  تاریخجه روابط
دسترسی‌ها
  درباره ما
  ارتباط با ما
  تبلیغات
  آر اس اس
  نسخه موبایل
حامیان طلایی
کلیه حقوق معنوی و مادی این سایت متعلق به شرکت آذرنگارشرق می باشد و هرگونه بهره برداری - محتوایی یا بصری - پیگرد قانونی دارد.