چهار روش افزایش فروش با استفاده از محتوای تولیدی کاربران

تاریخ انتشار : ۱۳ دي ماه ۱۳۹۶

مترجم: مرتضی قدیمی
 
محتوای تولیدی کاربران یکی از ساده‌ترین و در عین حال ارزشمندترین نوع محتوا برای بازاریابی است. هرچند گفتن آن کمی وحشتناک است، ولی حتی بهترین کپی‌رایترهای دنیا هم توان تولید محتوایی به خوبی محتوای تولیدی مشتریان خود شما را ندارند. اگر فکر می‌کنید که اغراق می‌کنیم، به این آمار دقت کنید:
  • نرخ تبدیل سایت‌های دارای محتوای تولیدی کاربران 29 درصد بیشتر از سایت‌های دیگر است
  • 71 درصد از مصرف‌کنندگان پس از  تصمیم به خرید به‌دنبال محتوای تولیدی کاربران جستجو می‌کنند
  • زمانی که محتوای تولیدی کاربران با محتوای حرفه‌ای تلفیق می‌شوند، مشارکت کاربران در آنها 28 درصد افزایش می‌یابد.
  • روی تبلیغات دارای محتوای تولیدی کاربران 4 برابر بیشتر کلیک می‌شود و هزینه این نوع از تبلیغات 50 درصد کاهش می‌یابد
حال که به اهمیت محتوای تولید کاربران پی برده‌اید، این پرسش به ذهن می‌رسد: چگونه از محتوای تولیدی کاربران استفاده کنیم؟
 
آن را در وبسایت خود به اشتراک بگذارید
اگر واقعا به‌دنبال استفاده از محتوای تولیدی کاربران هستید باید آن را در وبسایت خود به اشتراک بگذارید. ابزارهای زیادی برای نمایش محتوای رسانه‌های اجتماعی در وبسایت وجود دارد. وایجت‌ها، افزونه‌هایی که به وبسایت‌های وردپرس اضافه می‌شوند، فروشگاه‌های Shopify و غیره نمونه‌هایی از این ابزارها هستند.
 
به‌سادگی در بالای محتوای تولیدی کاربران یک گزینه CTA قرار دهید و کاربران را تشویق به اشتراک تصاویر خود در اینستاگرام با هشتگی که برای آنها معین کرده‌اید نمایید. واقعیت این است که مشتریان بالقوه به مشتریان دیگر بیشتر از شما اعتماد دارند و می‌خواهند بدانند که مشتریان پیشین چه نظری دررابطه‌با خرید خود داشته‌اند.
 
در رسانه‌های اجتماعی پست‌های جدید ایجاد کنید
یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای بکارگیری محتوای تولیدی کاربران جهت افزایش فروش، اشتراک آنها در رسانه‌های اجتماعی است. رسانه‌های اجتماعی یکی از نخستین مکان‌هایی هستند که مشتریان جدید با شما آشنا می‌شوند. بنابراین داشتن انبوهی از محتوای تولیدی کاربران در این صفحه می‌تواند نظر مخاطب جدید شما را جلب کند.
فیسبوک و توییتر ابزارهای مناسبی برای اشتراک دوباره محتوای تولیدی کاربران در اختیار شما قرار داده است، ولی پیش از اشتراک محتوای کاربران در اینستاگرام، از صاحب محتوا اجازه بگیرید و از او سپاسگزاری کنید.
 
دیدگاه‌های کاربران را ضمیمه تصاویر نمایید
هرچند این استراتژی یکی از خلاقانه‌ترین روش‌ها برای بکارگیری محتوای تولیدی کاربران است، ولی افراد زیادی از آن استفاده نمی‌کنند. کاملا منطقی است که تمامی دیدگاه‌های کاربران را با مخاطبین به اشتراک بگذارید. حال تصور کنید که اگر بعضی از دیدگاه‌های منتخب را با تصاویر ادغام کنید چه اتفاقی می‌افتد. بدین منظور می‌توانید از ابزارهایی که برای روی‌هم قرار دادن تصاویر استفاده می‌شود (مانند Snappa) استفاده کنید. اگر نگران قانون 20 درصد مربوط به اشتراک تصاویر تبلیغاتی در فیسبوک و اینستاگرام هستید، می‌توانید دیدگاه کاربر را در بخش توضیحات پست قرار دهید.
 
محتوای تولیدی کاربران را در قالب ویدئوها به اشتراک بگذارید
ویدئوها میانبر خوبی برای اشتراک انبوهی از محتوای تولیدی کاربران در یک پست واحد هستند. با استفاده از نرم‌افزارهای ویرایش ویدئو مانند Shakr چندین تصویر یا دیدگاه کاربر را با یکدیگر ادغام و به یک ویدئو تبدیل کنید. حتی می‌توانید (و باید) به آن موسیقی و متن اضافه کنید. این ویدئوها می‌توانند در قالب پست‌های تبلیغاتی فیسبوک و اینستاگرام، قدرت متقاعدسازی خوبی داشته باشند.
به مشتریان بالقوه نشان دهید که مشتریان پیشین چگونه عاشق محصولات و برند شما بوده‌اند.
 
از دست ندهید:
 

سه گام پیش از شیرجه در دریای بیکران اینستاگرام

برای یک روابط عمومی موفق باید از کجا شروع کنیم؟

حضور پر رنگ آدیداس در شبکه‌های اجتماعی

اهمیت داستان‌سرایی در جذب مخاطب

چه کار کنیم که بیشتر در لینکدین دیده شویم؟

خودشیفتگی؛ بزرگترین دلیل شکست در بازاریابی ایمیلی

چگونه محل کارمان را روی گوگل مپس ثبت کنیم؟

چرا نباید از ربات‌های اینستاگرام استفاده کنیم؟

داستان پیروزی مرسدس بنز در بازاریابی به کمک رسانه

استراتژی بازاریابی Red Bull در شبکه‌های اجتماعی

 





اخبار
  روابط عمومی تجاری
  شبکه‌های اجتماعی
  بازاریابی
اخبار
  برندینگ
  نیرو
  کتاب
  گوناگون
ایران و عراق
  استان های مرزی
  بازارچه های مرزی
  قوانین گمرکی
  تاریخجه روابط
دسترسی‌ها
  درباره ما
  ارتباط با ما
  تبلیغات
  آر اس اس
  نسخه موبایل
حامیان طلایی
کلیه حقوق معنوی و مادی این سایت متعلق به شرکت آذرنگارشرق می باشد و هرگونه بهره برداری - محتوایی یا بصری - پیگرد قانونی دارد.