چهار پیشنهاد شگفت‌انگیز فیسبوک برای بازاریابان

تاریخ انتشار : ۱۷ دي ماه ۱۳۹۶

مترجم: مرتضی قدیمی
 
فیسبوک یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی آنلاینی است که در اختیار شما قرار دارد. هزاران مشتری بالقوه در این رسانه منتظر اجتماعات، اخبار و حتی خرید از شما هستند. با ارائه پیشنهادهای خود توسط فیسبوک، می‌توانید آنها را تشویق به خرید و هدایت به وبسایت خود کنید.
 
در ادامه چهار ایده در قالب پیشنهاداتی که می‌توانید از طریق فیسبوک در اختیار مخاطبین خود قرار دهید را معرفی می‌کنیم:
 
1-کوپن
کوپن یکی از ساده‌ترین پیشنهادات فیسبوک برای استفاده است. به‌راحتی می‌توانید با ساخت یک ویدئو، تصویر یا حتی یک متن ساده کوپن خود را ایجاد کنید.
همه اطلاعات مربوط به این کوپن را در فیسبوک با کاربران به اشتراک بگذارید و آنها را تشویق به خرید کنید. درصورتی که از این دست کوپن‌ها را به‌صورت دوره‌ای با کاربران خود به اشتراک بگذارید، احتمال آنکه افراد بیشتری به صفحه شما علاقه‌مند شوند بیشتر می‌شود.
 
بسیاری از خریداران دوست دارند که یافته‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. کافی است یک گشت ساده در فیسبوک بزنید، به‌راحتی می‌توانید کوپن‌های خود را در صفحات مرتبط ببینید که توسط کاربران شما با کاربران دیگر به اشتراک گذاشته شده‌اند.
 
2-محتوای قابل‌چاپ یا قابل‌بارگیری
یکی از موثرترین راه‌ها برای جلب توجه کاربران، اشتراک محتوای ارزشمند با آنها است. با این روش می‌توانید افراد را به سمت وبسایت خود جذب کنید یا بعدها از آنها استفاده کنید.
سعی نمایید محتوای خود را به‌صورتی تولید کنید که قابل‌چاپ و قابل‌بارگیری باشد. به این محتوا می‌توانید به چشم یک راه میانبر نگاه کنید که می‌تواند به شما کمک کند کاربران خود را به اهدافشان برسانید. تنها کافی است یک محتوای مفید در اختیار آنها قرار دهید.
 
حتی می‌توانید از محتوای تولیدی خود برای متقاعد ساختن کاربران برای خرید محصولات و خدمات خود استفاده کنید. زمانی که یک محتوای مفید و ارزشمند در اختیار آنها قرار می‌دهید، ممکن است بر گرایش آنها مبنی بر استفاده از محصولات دیگر شما افزوده شود و حتی محتوای شما را با سایر افراد شبکه خود به اشتراک بگذارند.
 
3-پست وبلاگی
این پیشنهاد فیسبوک بیشتر به تولید محتوایی اشاره دارد که کاربران می‌توانند در زندگی روزمره خود از آنها استفاده کنند. درواقع انتشار وبلاگ راهی برای ایجاد اعتماد در مشتریان بالقوه است.
بدین منظور یک پست مفید پیدا کنید و یا خود آن را ایجاد نمایید و در آن راه‌حلی برای مشکلات روزمره مخاطبین خود ارائه کنید. همچنین می‌توانید در پست وبلاگی خود چگونگی استفاده از محصولات و خدمات خود را برای مرتفع کردن مشکلات بی‌پاسخ مشتریان توضیح دهید. با این کار می‌توانید آنها را تشویق به همراهی بیشتر با خود و یا حتی عضویت در خبرنامه نمایید.
 
4-تحویل رایگان یا هدایای ویژه
درنهایت می‌توانید به خریداران محصولات خود پیشنهاد هدایای ویژه یا تحویل رایگان دهید. درصورتی که محصولات فیزیکی می‌فروشید، این نوع از پیشنهادهای فیسبوکی می‌توانند سهم شایانی در جهت راضی کردن مشتریان علاقه‌مند به خرید داشته باشند.
 
همچنین می‌توانید همراه با محصولات خود یک هدیه ویژه برای خریداران ارسال کنید. مطمئن شوید که ارسال هدیه را در فیسبوک اطلاع‌رسانی کرده‌اید. حتی می‌توانید یک هدیه اضافی همراه با محصول ارسال نمایید تا کاربر خود را غافلگیر کنید. این فرایند می‌تواند در افزایش دسترسی شما به کاربران جدید کمک کند.
 
از دست ندهید:
 

سه گام پیش از شیرجه در دریای بیکران اینستاگرام

برای یک روابط عمومی موفق باید از کجا شروع کنیم؟

حضور پر رنگ آدیداس در شبکه‌های اجتماعی

اهمیت داستان‌سرایی در جذب مخاطب

چه کار کنیم که بیشتر در لینکدین دیده شویم؟

خودشیفتگی؛ بزرگترین دلیل شکست در بازاریابی ایمیلی

چگونه محل کارمان را روی گوگل مپس ثبت کنیم؟

چرا نباید از ربات‌های اینستاگرام استفاده کنیم؟

داستان پیروزی مرسدس بنز در بازاریابی به کمک رسانه

استراتژی بازاریابی Red Bull در شبکه‌های اجتماعی

 





اخبار
  روابط عمومی تجاری
  شبکه‌های اجتماعی
  بازاریابی
اخبار
  برندینگ
  نیرو
  کتاب
  گوناگون
ایران و عراق
  استان های مرزی
  بازارچه های مرزی
  قوانین گمرکی
  تاریخجه روابط
دسترسی‌ها
  درباره ما
  ارتباط با ما
  تبلیغات
  آر اس اس
  نسخه موبایل
حامیان طلایی
کلیه حقوق معنوی و مادی این سایت متعلق به شرکت آذرنگارشرق می باشد و هرگونه بهره برداری - محتوایی یا بصری - پیگرد قانونی دارد.