چهار ویژگی قدرتمند اینستاگرام که باید آنها را بدانید

تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ماه ۱۳۹۶

مترجم: مرتضی قدیمی
 
قطعا با ایجاد یک حساب کاربری در اینستاگرام و اشتراک چند تصویر در آن نمی‌توان به یک اینستاگرامر تبدیل شد، بلکه بازاریابان موفق شبکه‌های اجتماعی اشتراک محتوا را آغاز فرایند بازاریابی محتوا می‌دانند. آنها محتوای خود را پس از اشتراک دنبال می‌کنند تا نقاط قوت و ضعف آنها را شناسایی کنند.
برای آنکه بیشترین استفاده را از بازاریابی محتوای خود در شبکه اینستاگرام داشته باشید، استراتژی‌های زیر را در نظر بگیرید.
 
قدرت هشتگ‌ها
شمار هشتگ‌هایی که می‌توانید در هر پست اینستاگرام استفاده کنید، 30 عدد است و دو دسته هشتگ برای استفاده در کمپین‌های اینستاگرام در دسترس بازاریابان هستند. هشتگ‌های برندشده و هشتگ‌های عمومی.
هشتگ‌های برندشده بدین منظور استفاده می‌شوند که کاربران جاری شرکت شما با سادگی بیشتری پست‌های موردنظر خود را از صفحه شما پیدا کنند. این در حالی است که هشتگ‌های عمومی به‌منظور دنبال کردن یک عنوان یا علاقه خاص برای کاربران اینستاگرام توسعه داده می‌شوند.
برخی از بهترین ابزارها برای شناسایی هشتگ‌های مناسب عبارتند از:
  • TagBlender
  • Hashtags for Likes
  • Instagram Tags
  • All Hashtags
از محبوب‌ترین هشتگ‌های عمومی اینستاگرام نیز می‌توان به #love, #instagood, #followme, #like4like, #tbt, #cute, #happy, #beautiful, #fashion و #photography اشاره کرد.
 
استوری‌های پویا
قابلیت استوری اینستاگرام این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا کمترین واسطه و بیشترین شفافیت را برای تعامل با کاربران داشته باشید. با این حال، طول عمر استوری‌ها تنها 24 ساعت است. بر همین اساس هیچ کس انتظار ندارد که زمان و هزینه گزافی برای تولید و اشتراک استوری‌ها در اینستاگرام صرف کنید. شایان ذکر است که اینستاگرام سال پیش این امکان را ایجاد کرد که استوری‌ها را برای همیشه ماندگار کنید.
استوری‌های اینستاگرام به شما کمک می‌کنند تا جامعه مخاطبین خود را گسترش داده و مشارکت آنها را با برند خود حفظ کنید. اشتراک استوری‌های بیشتر به‌معنای شانس بیشتر برای جلب توجه مخاطبینتان است. اخیرا کاربران دارای بیشتر از 10 هزار فالور امکان افزودن لینک به استوری‌ها را نیز دارند.
 
ویدئوهای زنده
نزدیک به 80 درصد از کاربران ترجیح می‌دهند به‌جای خواندن یک وبلاگ، ویدئوی زنده برند را تماشا کنند و 82 درصد از کاربران دیدن ویدئوهای زنده را به پست‌های اجتماعی ترجیح می‌دهند.
اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد تا با پخش ویدئوهای زنده برند خود را یک سروگردن از رقبا بالاتر ببرید. این ویدئوها قابلیت نمایش در فید استوری و بخش اکسپلور را نیز دارند. اگر ویدئوی زنده شما پای خود را به راهرو اکسپلور بگذارد، یک شانس بزرگ برای جلب مخاطبین جدید بیشتر خواهید داشت.
اخیرا امکان پخش ویدئوهای زنده گروهی با دوستان و فالورها نیز ممکن شده است.
 
تبلیغات سازگار
تبلیغات اینستاگرام یک فرصت منعطف برای رسیدن به اهداف برندتان را به شما می‌دهند. از آنها نه‌تنها برای بازاریابی محصولات و خدمات، بلکه می‌توانید به‌عنوان CTAها با عناوینی مانند اکنون رزرو کنید، با ما تماس بگیرید، از اینجا ثبت‌نام نمایید، بیشتر بدانید و بارگیری کنید استفاده کنید.
یکی از بهترین ویژگی‌های تبلیغات اینستاگرام شباهت زیاد آنها به پست‌های عادی است، به‌صورتی که کاربران زیادی تفاوت میان پست‌های تبلیغاتی و عادی اینستاگرام را نمی‌دانند. همچنین برخلاف پلتفرم‌های دیگر، در اینستاگرام می‌توانید تبلیغات خود را به‌صورت تمام‌صفحه به اشتراک بگذارید.
 
 
از دست ندهید:
 

سه گام پیش از شیرجه در دریای بیکران اینستاگرام

برای یک روابط عمومی موفق باید از کجا شروع کنیم؟

حضور پر رنگ آدیداس در شبکه‌های اجتماعی

اهمیت داستان‌سرایی در جذب مخاطب

چه کار کنیم که بیشتر در لینکدین دیده شویم؟

خودشیفتگی؛ بزرگترین دلیل شکست در بازاریابی ایمیلی

چگونه محل کارمان را روی گوگل مپس ثبت کنیم؟

چرا نباید از ربات‌های اینستاگرام استفاده کنیم؟

داستان پیروزی مرسدس بنز در بازاریابی به کمک رسانه

استراتژی بازاریابی Red Bull در شبکه‌های اجتماعی

 

 





اخبار
  روابط عمومی تجاری
  شبکه‌های اجتماعی
  بازاریابی
اخبار
  برندینگ
  نیرو
  کتاب
  گوناگون
ایران و عراق
  استان های مرزی
  بازارچه های مرزی
  قوانین گمرکی
  تاریخجه روابط
دسترسی‌ها
  درباره ما
  ارتباط با ما
  تبلیغات
  آر اس اس
  نسخه موبایل
حامیان طلایی
کلیه حقوق معنوی و مادی این سایت متعلق به شرکت آذرنگارشرق می باشد و هرگونه بهره برداری - محتوایی یا بصری - پیگرد قانونی دارد.